!!!Do této diskuze lze zapisovat až po registraci!!!
Login:
Heslo:
!!!Nová registrace!!!
Webové stránky Beauceron klubu jsou zřízeny za účelem propagace činnosti klubu a plemene beauceron. Diskuze na nich je určena k rychlému předávání informací. Nebudou zde zveřejňovány příspěvky hanlivé, vulgární a urážlivé. V souladu s tímto textem bude RK po projednání mazat příspěvky odporující pravidlům diskuze.
zobrazuje se jen 50 příspěvků, všechny si můžete přečíst po přihlášení
AutorZpráva
awake

profil autora
Vloženo: 18.03.2017 22:07:45

Eva H.

profil autora
Vloženo: 18.03.2017 15:06:02
schůze
Připomínám zítřejší schůzi od 10 hodin v Hotelu Svornost. Kdo přijedete dříve můžeme se sejít na snídani v Fresco Gusto v Dolních Počernicích, Nár.Hrdinů 312.Zdravím Eva H.
awake

profil autora
Vloženo: 14.03.2017 11:02:45

awake

profil autora
Vloženo: 10.03.2017 00:03:11

awake

profil autora
Vloženo: 28.02.2017 16:12:34

Eva H.

profil autora
Vloženo: 23.02.2017 18:25:15
schůze 19.3.
Dobrý den, k členské schůzi bych ještě požádala o potvrzení účasti. Nejlépe na můj email. Ve Svornosti mají malý a velký salonek a budou kvůli nám i vařit tak aby měli představu kolik nás bude. Parkovat se dá hned u hotelu, jezdí sem MHD i vlak. Vše najdete na stránkách www.svornost.cz. Zdravím Eva H.
awake

profil autora
Vloženo: 19.02.2017 09:05:26

awake

profil autora
Vloženo: 12.02.2017 05:49:47

awake

profil autora
Vloženo: 11.02.2017 12:31:31

Eva H.

profil autora
Vloženo: 04.01.2017 20:11:00
sorbon
https://www.facebook.com/dominika.vankova.98/posts/10154231958763595
stafkovm

profil autora
Vloženo: 23.11.2016 09:05:53
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 12.11.2016 19:30:36
reakce na příspěvek od: stafkovm datum: 09.11.2016 10:21:22
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 19.10.2016 21:15:19

Čipy
Registrace čipů v klubové databázi je již částečně zprovozněná. Ještě s webmastrem ladíme některá zobrazení, v každém případě už ale funguje vyhledávání podle čísla čipu v sekci "chovatelství - přehled všech psů a fen". Psi narození v r. 2015-2016 jsou již téměř všichni zadaní, na ostatních postupně pracuji. Pokud tedy máte čipovaného bosíčka a v databázi ho podle čísla čipu nenajdete, pošlete mi jméno psa + číslo čipu na stafkovm@yahoo.com, přednostně ho zadám.
Marcela

Marcelko díky, těch zbloudilých čipovanců je hodně a blíží se oslavy při kterých národ zešílí a pak je hodně ztracenců. Záslužná činnost Eva H.

čipy
Byla to šichta, ale hotovo Už jsou zadaní všichni bosíci narození 2006-2016. Moc děkuji Kristýně Špačkové, která mi pomohla s ověřením a vyhledáním údajů o všech pesanech na plemenné knize. Pokud někdo svého bosíčka podle čísla čipu v databázi nenajde, byl pravděpodobně čipován až u nového majitele (čipy nebyly evidovány při registraci vrhu na plemenné knize). Pokud takového bosíčka máte, napište mi číslo čipu na stafkovm@yahoo.com, vložím ho do databáze. Marcela
Eva H.

profil autora
Vloženo: 12.11.2016 19:30:36
reakce na příspěvek od: stafkovm datum: 09.11.2016 10:21:22
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 19.10.2016 21:15:19

Čipy
Registrace čipů v klubové databázi je již částečně zprovozněná. Ještě s webmastrem ladíme některá zobrazení, v každém případě už ale funguje vyhledávání podle čísla čipu v sekci "chovatelství - přehled všech psů a fen". Psi narození v r. 2015-2016 jsou již téměř všichni zadaní, na ostatních postupně pracuji. Pokud tedy máte čipovaného bosíčka a v databázi ho podle čísla čipu nenajdete, pošlete mi jméno psa + číslo čipu na stafkovm@yahoo.com, přednostně ho zadám.
Marcela

Marcelko díky, těch zbloudilých čipovanců je hodně a blíží se oslavy při kterých národ zešílí a pak je hodně ztracenců. Záslužná činnost Eva H.
stafkovm

profil autora
Vloženo: 09.11.2016 10:21:22
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 19.10.2016 21:15:19

Čipy
Registrace čipů v klubové databázi je již částečně zprovozněná. Ještě s webmastrem ladíme některá zobrazení, v každém případě už ale funguje vyhledávání podle čísla čipu v sekci "chovatelství - přehled všech psů a fen". Psi narození v r. 2015-2016 jsou již téměř všichni zadaní, na ostatních postupně pracuji. Pokud tedy máte čipovaného bosíčka a v databázi ho podle čísla čipu nenajdete, pošlete mi jméno psa + číslo čipu na stafkovm@yahoo.com, přednostně ho zadám.
Marcela
Eva H.

profil autora
Vloženo: 19.10.2016 21:15:19
reakce na příspěvek od: stafkovm datum: 11.10.2016 13:58:31
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 08.10.2016 20:35:23
reakce na příspěvek od: Lucka T. datum: 07.10.2016 09:39:43
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 28.09.2016 15:01:33
Mám dotaz, zda by šla dodělat řádka ke kartě psa s číslem čipu (ev. dopsat za zápis ČMKU). V případě googlování ztraceného psa by se ukázal odkaz na majitele i když by čip nebyl zaregistrovaný. Za info děkuji Eva H.

Ahoj Evo, nejsem sice specialista, ale dle mého názoru by tato kolonka šla přidat. Dopsat za zápis ČMKU by to asi nemělo takový efekt na vyhledávání. Takže by se musel oslovit webmaster, přidat kolonka, aby to šlo přímo vyhledávat a pak by to někdo musel také dopsat. Pokud se toho chceš sama ujmout, pošli prosím ofiko podnět na předsednictvo a můžeme to projednat.

Ahoj Lucko, počkám na výborovku tam bych to přednesla. Oslovení webmastra není problém.Eva H.

čip
Ahoj Evi,
dala jsem dotaz na webmastra, tak uvidíme.
Jinak ale všechna čísla čipů (pokud je vrh čipovaný) eviduji u kontroly vrhů i v elektronické podobě, není problém je dohledat. Již několikrát jsem identifikaci psa řešila s různými útulky, ale většinou se jednalo o tetování.
Marcela

Děkuji Marcelko, bylo by to fajn. Ne všude poznají našeho křížence s neodstraněnými "vlčími drápy". Ale čip zkouší téměř všude. A poslední dobou jsou psi sice čipovaní ale nejou nikde registrovaní.
stafkovm

profil autora
Vloženo: 11.10.2016 13:58:31
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 08.10.2016 20:35:23
reakce na příspěvek od: Lucka T. datum: 07.10.2016 09:39:43
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 28.09.2016 15:01:33
Mám dotaz, zda by šla dodělat řádka ke kartě psa s číslem čipu (ev. dopsat za zápis ČMKU). V případě googlování ztraceného psa by se ukázal odkaz na majitele i když by čip nebyl zaregistrovaný. Za info děkuji Eva H.

Ahoj Evo, nejsem sice specialista, ale dle mého názoru by tato kolonka šla přidat. Dopsat za zápis ČMKU by to asi nemělo takový efekt na vyhledávání. Takže by se musel oslovit webmaster, přidat kolonka, aby to šlo přímo vyhledávat a pak by to někdo musel také dopsat. Pokud se toho chceš sama ujmout, pošli prosím ofiko podnět na předsednictvo a můžeme to projednat.

Ahoj Lucko, počkám na výborovku tam bych to přednesla. Oslovení webmastra není problém.Eva H.

čip
Ahoj Evi,
dala jsem dotaz na webmastra, tak uvidíme.
Jinak ale všechna čísla čipů (pokud je vrh čipovaný) eviduji u kontroly vrhů i v elektronické podobě, není problém je dohledat. Již několikrát jsem identifikaci psa řešila s různými útulky, ale většinou se jednalo o tetování.
Marcela
Lucka T.

profil autora
Vloženo: 10.10.2016 21:06:25
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 08.10.2016 20:35:23
reakce na příspěvek od: Lucka T. datum: 07.10.2016 09:39:43
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 28.09.2016 15:01:33
Mám dotaz, zda by šla dodělat řádka ke kartě psa s číslem čipu (ev. dopsat za zápis ČMKU). V případě googlování ztraceného psa by se ukázal odkaz na majitele i když by čip nebyl zaregistrovaný. Za info děkuji Eva H.

Ahoj Evo, nejsem sice specialista, ale dle mého názoru by tato kolonka šla přidat. Dopsat za zápis ČMKU by to asi nemělo takový efekt na vyhledávání. Takže by se musel oslovit webmaster, přidat kolonka, aby to šlo přímo vyhledávat a pak by to někdo musel také dopsat. Pokud se toho chceš sama ujmout, pošli prosím ofiko podnět na předsednictvo a můžeme to projednat.

Ahoj Lucko, počkám na výborovku tam bych to přednesla. Oslovení webmastra není problém.Eva H.

tam půjde spíš o to, jestli se budeš chtít ujmout toho vkládání všech čipů, oslovení webmastera je jen formalitka
Eva H.

profil autora
Vloženo: 08.10.2016 20:35:23
reakce na příspěvek od: Lucka T. datum: 07.10.2016 09:39:43
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 28.09.2016 15:01:33
Mám dotaz, zda by šla dodělat řádka ke kartě psa s číslem čipu (ev. dopsat za zápis ČMKU). V případě googlování ztraceného psa by se ukázal odkaz na majitele i když by čip nebyl zaregistrovaný. Za info děkuji Eva H.

Ahoj Evo, nejsem sice specialista, ale dle mého názoru by tato kolonka šla přidat. Dopsat za zápis ČMKU by to asi nemělo takový efekt na vyhledávání. Takže by se musel oslovit webmaster, přidat kolonka, aby to šlo přímo vyhledávat a pak by to někdo musel také dopsat. Pokud se toho chceš sama ujmout, pošli prosím ofiko podnět na předsednictvo a můžeme to projednat.

Ahoj Lucko, počkám na výborovku tam bych to přednesla. Oslovení webmastra není problém.Eva H.
Lucka T.

profil autora
Vloženo: 07.10.2016 09:39:43
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 28.09.2016 15:01:33
Mám dotaz, zda by šla dodělat řádka ke kartě psa s číslem čipu (ev. dopsat za zápis ČMKU). V případě googlování ztraceného psa by se ukázal odkaz na majitele i když by čip nebyl zaregistrovaný. Za info děkuji Eva H.

Ahoj Evo, nejsem sice specialista, ale dle mého názoru by tato kolonka šla přidat. Dopsat za zápis ČMKU by to asi nemělo takový efekt na vyhledávání. Takže by se musel oslovit webmaster, přidat kolonka, aby to šlo přímo vyhledávat a pak by to někdo musel také dopsat. Pokud se toho chceš sama ujmout, pošli prosím ofiko podnět na předsednictvo a můžeme to projednat.
Eva H.

profil autora
Vloženo: 28.09.2016 15:01:33
Mám dotaz, zda by šla dodělat řádka ke kartě psa s číslem čipu (ev. dopsat za zápis ČMKU). V případě googlování ztraceného psa by se ukázal odkaz na majitele i když by čip nebyl zaregistrovaný. Za info děkuji Eva H.
Meggy

profil autora
Vloženo: 20.09.2016 21:10:58
Napadeni
Zdravím, ví někdo něco o těch psech co pokousali toho 5-ti leteho chlapce?
Alča

profil autora
Vloženo: 23.07.2016 15:03:21
reakce na příspěvek od: Tina datum: 21.07.2016 20:01:58
dotaz
Dobrý den,
vzala jsem si pejska z utulku. Několikrát se mi stalo, že se mě lidé ptali jestli je to Boseron. Koukala jsem na net a zjistila ze pejsek ma do puntiku všechny plemenne znaky,výšku ,váhu ,povahu. Není kastrovaný ale tetování jsem mu nenašla. Nevím proč,ale našla jsem Váš web s tím že bych se o pejskovi třeba dozvěděla víc. Doufám že to není troufalé. Děkuji za odpověd
Hezký den
Tina

A nemá pes čip? Dnes už je většina štěňat čipovaných. Podle toho by se dal případně dohledat chovatel.
Tina

profil autora
Vloženo: 21.07.2016 20:01:58
dotaz
Dobrý den,
vzala jsem si pejska z utulku. Několikrát se mi stalo, že se mě lidé ptali jestli je to Boseron. Koukala jsem na net a zjistila ze pejsek ma do puntiku všechny plemenne znaky,výšku ,váhu ,povahu. Není kastrovaný ale tetování jsem mu nenašla. Nevím proč,ale našla jsem Váš web s tím že bych se o pejskovi třeba dozvěděla víc. Doufám že to není troufalé. Děkuji za odpověd
Hezký den
Tina
1janav

profil autora
Vloženo: 02.07.2016 18:27:34
Franciss z Husovy tvrze - dnes je mé princezně deset let,je sice již každý měsíc znát jak jí síly ubívají,ale i tak je to celkem vitální a akční babička...všechno nejlepší zlato tobě i tvým sourozencům
Marcela S.

profil autora
Vloženo: 26.06.2016 22:20:00
Rozhodnutí členské schůze ohledně TAN testů
ahoj všem
po přečtení zápisu z členské schůze z 29.5.2016 jsem tak trochu- nebo spíš více překvapená tímto :
Vyjádření členské schůze:

Členská schůze konstatovala, že organizace TAN testů neproběhla v souladu s pravidly BK. Členská schůze odsouhlasila, že pokud účastníci zaplatí poplatek klubu dle klubového sazebníku pro TAN testy, budou jim výsledky zapsány do bonitační karty. K uhrazení poplatku budou majitelé psů vyzvání předsednictvem BKČR do 15 dnů ode dne zveřejnění zápisu z čl. schůze, a to se splatností do 30 dnů, jinak bude výsledek TAN testu z karet psa vymazán.

Nevidím do veškerého pozadí toho všeho, ale víkendovka pořádaná Lailou byla oznámena dost dlouhou dobu dopředu a nechce se mi věřit, že by proběhly TAN testy bez vědomí klubu.
Jaká pravidla tedy byla porušena ? Proč si účastníci TAN testů mají platit znovu něco, co už mají "zaplacené" ? Ještě k tomu po 8 měsících ?
kacka

profil autora
Vloženo: 23.04.2016 22:37:23
Reakce RK
Vážení členové,

Zasíláme Vám stanovisko revizní komise ke zprávě předsednictva k bodu odvolání členské schůze:

Revizní komise obdržela oficiální žádost, nikoliv protest od členky BK Kateřiny Kratochvílové na změnu termínu a času konání členské schůze, jak avizuje předsednictvo ve svém prohlášení členům.

Samotná revizní komise upozornila předsednictvo na nevhodnost termínu pořádání členské schůze již dříve. Mimo jiné i samotné členy na diskuzi na BC webu.

RK se s touto žádostí a argumenty ztotožňuje a doporučuje pro členskou schůzi stanovit jiný termín než ve všední den večer.

RK

Žádost členky:

V Jihlavě, 22. 4. 2016

Vážený pane předsedo,

Rozporuji den a čas pro konání členské schůze 6. 5. 2016 v 17,30.
Členská schůze je nejvyšším orgánem klubu a především na členské schůzi mají členové možnost vyjádřit se k orgánům klubu a předkládat návrhy, které mohou ovlivnit chod klubu.
Z historie členských schůzí je patrné, že se schůze konala vždy ve volný den a každá schůze (bez voleb, bez schvalování stanov) trvala minimálně 5-6 hodin.
Z vámi stanoveného termínu vyplývá, že plánujete pro členy zásadní schůzi na večerní a noční hodiny, navíc v pracovní den.
Tímto krokem upíráte práva členům klubu a proti tomu se musím ohradit. Zákon Vám výslovně ukládá povinnost určit místo a čas zasedání tak, aby co nejméně omezovaly možnost členů se ho účastnit.
Žádám Vás o stanovení jiného termínu tak, aby mohli členové využít svého práva zúčastnit se členské schůze.
Děkuji.

Kateřina Kratochvílová
Členka Beauceron klubu

Alča

profil autora
Vloženo: 23.04.2016 20:54:39
reakce na příspěvek od: Marcela S. datum: 22.04.2016 12:32:31
členská schůze
Podle mého, tohle mohla být dost početná členská schůze díky spojení více akcí - na samostatně pořádanou ČS už tolik lidí nedorazí ... proč tedy byla zrušena ?
"Bylo nám sděleno, že v případě konání členské schůze v plánovaném termínu budeme čelit právním krokům směřujícím k zneplatnění této schůze z důvodu omezení práv členů klubu vzhledem k nedostatečnému času na projednávání zejména klubových stanov" tohle by chtělo větší objasnění.

Souhlasím s Marcelou, myslím, že konečně mohla být vzhledem k dostatečně dlouhé době zveřejnění členská schůze v hojném zastoupení. Dost lidí si bere dovolenou už kvůli pasení. Myslím, že by bylo dobré zveřejnit detailnější info.
Květen už je měsíc, který je plný dalších akcí, ať již výstav, závodů nebo zkoušek. Zřejmě další vyhlášený termín už nebude pro mnoho lidí akceptovatelný.
Ráda bych znala konkrétní jméno(a), kvůli kterým je schůze zrušená. Myslím si, že jako řádný dlouholetý člen BK na to mám právo.
Lenka Táborská

profil autora
Vloženo: 22.04.2016 12:45:59
členská schůze
Dobrý den,
jako řádný člen BK žádám o vysvětlení, kdo stojí za zrušením ČS v řádně ohlášeném termínu, zda bylo "ono sdělení" předáno písemně a jak je možné že vydírání jednoho (?!) člověka donutí celé předsednictvo k takovému kroku, jako je zrušení ČS? Proč je onen dotyčný (nebo dotyčná) stále v utajení? Dále navrhuji ke zvážení variantu udělat ČS, (pokud ne v původním termínu), tak v sobotu 7.5., po výstavě.
Marcela S.

profil autora
Vloženo: 22.04.2016 12:32:31
členská schůze
Podle mého, tohle mohla být dost početná členská schůze díky spojení více akcí - na samostatně pořádanou ČS už tolik lidí nedorazí ... proč tedy byla zrušena ?
"Bylo nám sděleno, že v případě konání členské schůze v plánovaném termínu budeme čelit právním krokům směřujícím k zneplatnění této schůze z důvodu omezení práv členů klubu vzhledem k nedostatečnému času na projednávání zejména klubových stanov" tohle by chtělo větší objasnění.
GabrielaHaisova

profil autora
Vloženo: 22.04.2016 12:03:21
Schůze
Vysvětlí mi někdo, klidně jak pro idiota (jelikož si teď tak fakt přijdu), co se tady vůbec děje? O co komu jde? A kdy teda ta schůze bude?
Lenka Paruzkova

profil autora
Vloženo: 22.04.2016 10:59:39
Zrušení Členské schůze
Souhlasím s tím že je třeba začít řešit věci tak jak mají být řešeny.Pokud se vše vyjednává v zákulisí- členové dopředu netuší že je problém, je jim oznámen pouze verdikt bez odůvodnění- pak je něco hodně špatně...
Klub MUSÍ oznámit pořádání ČS včas a řádně (proběhlo) musí zveřejnit dopředu a detailně její program (proběhlo) a musí členům umožnit se akce zúčastnit (schůze není pracovní den dopoledne, ani v zahraničí - dle zákona OK). Každý člen klubu MÚŽE vznést námitku proti bodům ČS či jejímu usnesení, a tato musí být řádně zaprotokolována bud na schůzi nebo doručena předsednictvu a to do 1 měsíce od události.
Pokud je někdo přesvědčen, že mu postačí v zákulisí "ústně vyhrožovat" a předsednictvo ustoupí takto podanému tlaku jednotlivce.... nezlobte se na mně ale to pak může úplně každý překazit jakoukoliv akci klubu! V tomto podání to vyznívá že členové nemají právo rozhodovat sami o sobě ve vyšším počtu než je někomu vhodné a o věcech které někomu nevoní.
Přijde Vám v pořádku že výsledkem zákulisních her a tlaků je odstoupení redaktora, zvažovaná demise výcvikáře a nejspíše i části výcvikové komise, pár členů po tomto zvažuje odchod z klubu... PROČ?
Klub tímto posílá vzkaz že vlivný jednotlivec je víc než členská základna, její názor a její zájmy...
a to není v pořádku
zdenka.ov

profil autora
Vloženo: 22.04.2016 10:14:18
REAKCE NA PROHLÁŠENÍ předsednictva BK
Bylo nám sděleno, že v případě konání členské schůze v plánovaném termínu budeme čelit právním krokům směřujícím k zneplatnění této schůze z důvodu omezení práv členů klubu vzhledem k nedostatečnému času na projednávání zejména klubových stanov. Vědomi si závažnosti možných následků takovýchto kroků, rozhodli jsme se plánovanou schůzi v pátek 6.5.2016 zrušit. Nový termín bude stanoven nejspíše na některý z květnových víkendů, místo a čas bude upřesněno. Členům, kterým zrušení této schůze způsobí nepříjemnosti, se omlouváme.
Poháry a diplomy pro klubové šampiony budou k vyzvednutí během víkendu 6.-8.5. v Horním Jelení, oficiální vyhlášení pak proběhne na řádné členské schůzi.
Předsednictvo BK

Toto je včerejší prohlášení předsednictva BK, přišlo jako blesk z čistého nebe - co na to REVIZNÍ KOMISE - je to v pořádku?
Na základě textu výše "bylo nám sděleno, a tak bylo zrušeno" - bylo sděleno kým, na základě čeho? Na základě toho, že někdo něco někomu řekl? Nebo představenstvo či RK viděli nějaký oficiální písemný protest s odůvodněním toho, proč by se měla členská schůze zrušit? Vždyť byla dopředu plánovaná a avizovaná, páteční termín musel být přece schválen jako jakákoliv jiná akce BK, ne?! Jak je možné, že jsou teď 14 dní před jejím konáním výhrady? A pokud je opravdu podán oficiální protest osoby nebo osob, na základě čeho se akce odpíská, jistě se nebudu ptát jen za sebe, když napíšu - kdo tedy protest podal a proč, co je důvodem jejího zrušení? Je třeba mít na paměti, že spousta členů si brala dovolenou nebo volno za účelem účasti na ČS, každý plánuje čas dlouhodoběji, takže se nedivím, že se zvedla vlna nevole s tímto "verdiktem". A na další "náhradní" schůzi, která bude např. hned za 14 dní se tolik lidí už nedostaví po této zkušenosti... Přece je žádoucí, aby se na schůzi sešlo pokud možno co nejvíce členů, ne? Nebo se pletu??!!
Zdeňka Kohutová
Marcela Jiroušová

profil autora
Vloženo: 20.04.2016 07:27:06
reakce na příspěvek od: pbaros datum: 18.04.2016 23:12:07
Stanovy BK
Návrh nových stanov bude zveřejněn zde na webu ještě tento týden jak bylo plánováno. Verze schválená předsednictvem je nyní připomínkována právníkem. Dopředu mohu avizovat, že navrhované úpravy nejsou nijak rozsáhlé.
Schůze předsednictva proběhla 8.4., zápis bude v obvyklé lhůtě 30 dní k dispozici. Schůze se účastnila předsedkyně RK.
K věci stížnosti člena a následné zprávě RK jen tolik, že vyvěšení zprávy RK na webu hodláme učinit spolu se stanoviskem předsednictva ke zprávě. Toto stanovisko si RK vymínila před zveřejněním připomínkovat. Stanovisko bylo RK předloženo v prosinci 2015 a dodnes se k ní RK nevyjádřila. K tomuto bodu i k dalším předpokládám diskuzi na členské schůzi.
Pavel Baroš

Ahoj, díky za informace.
Myslím, že by nebylo od věci uvádět na webovkách aktuální informace, jako např. předsednictvo se sejde .... a do ... bude zápis. To samé třeba revizní komise dostala..... a její vyjádření bude do.... atd. Chovatelská komise......atd. Prostě co se v klubu děje, řeší. Předešlo by se tak "informačnímu šumu" a následných "diskuzích", kdy někdo ví něco víc a ten druhý nemá páru o čem je řeč. Opravud nemám chuť si zjišťovat "zákulisní informace".

Zároveň souhlasím s Evou, že zveřejnění těchto informací až po členské schůzi je "poněkud nešťastné" a doufám, že se to povede ještě trochu v předstihu.

Marcela Jiroušová
Eva H.

profil autora
Vloženo: 19.04.2016 11:04:23
Pavle, 30 dní na vypracování zprávy ze schůze předsednictva se mi zdá poněkud dlouhé. Navíc termín vyvěšení zde na stránkách vychází za dva dny po členské schůzi což mi nepřijde štastné. Zdraví Eva H. revize
pbaros

profil autora
Vloženo: 18.04.2016 23:12:07
Stanovy BK
Návrh nových stanov bude zveřejněn zde na webu ještě tento týden jak bylo plánováno. Verze schválená předsednictvem je nyní připomínkována právníkem. Dopředu mohu avizovat, že navrhované úpravy nejsou nijak rozsáhlé.
Schůze předsednictva proběhla 8.4., zápis bude v obvyklé lhůtě 30 dní k dispozici. Schůze se účastnila předsedkyně RK.
K věci stížnosti člena a následné zprávě RK jen tolik, že vyvěšení zprávy RK na webu hodláme učinit spolu se stanoviskem předsednictva ke zprávě. Toto stanovisko si RK vymínila před zveřejněním připomínkovat. Stanovisko bylo RK předloženo v prosinci 2015 a dodnes se k ní RK nevyjádřila. K tomuto bodu i k dalším předpokládám diskuzi na členské schůzi.
Pavel Baroš
Markéta B.

profil autora
Vloženo: 16.04.2016 20:28:37
reakce na příspěvek od: Marcela Jiroušová datum: 16.04.2016 18:26:04
Členská schůze
Souhlasím s Katkou, a připojuji se k žádosti o zveřejnění návrhu nových stanov !!!

Zároveň by mne zajímalo zda a jak naše předsednictvo funguje? Hledala jsem nějaký zápis, ale bohužel to vypadá, že letos se naše předsednictvo ještě nesešlo...

Co na to naše revizní komise? Funguje to v BK tak jak má ?

Za RK komisi souhlasíme s Katkou i Marcelou.Čl. schůze v pátek večer mi přijde též nešťastně načasovaná k důležitosti programu a schvalování nových stanov BK a povahové části bonitace.RK na tento problém předsednictvo upozornila. Toto téma si zaslouží dostatek času a síly, natož to probírat v pozdních pátečních hodinách. FB není adekvátní zdroj informací pro všechny členy a zmíněné hlasování o páteční účasti členů nebylo prý moc početné.RK pracuje velice intenzivně, ale též neznáme přesné znění nových stanov a návrhů změn.
RK řešila stížnost člena BK a ve své zprávě předsednictvu o zjednání nápravy, vysvětlení, také požadovala o doplnění chybějících zápisů ze schůzí předsednictva. RK vznesla též požadavek o zveřejnění této zprávy na webu BK, aby členové byly seznámeni s touto situací a mohlo se připraveně diskutovat na čl. schůzi.Standardní čl.schůze se všemi zprávami předsednictva a funkcionářů, s rekapitulací minulých akcí a plánováním akcí budoucích,šampionáty atd. trvá dost hodin a ještě je na plánu schvalování stanov,stížnosti atd. Témat na probírání bude opravdu hodně, takže všem členům, kterým není lhostejná budoucnost BK doporučuji si vzít dostatek energetických nápojů a kávy na snídani.
RK
Marcela Jiroušová

profil autora
Vloženo: 16.04.2016 18:26:04
Členská schůze
Souhlasím s Katkou, a připojuji se k žádosti o zveřejnění návrhu nových stanov !!!

Zároveň by mne zajímalo zda a jak naše předsednictvo funguje? Hledala jsem nějaký zápis, ale bohužel to vypadá, že letos se naše předsednictvo ještě nesešlo...

Co na to naše revizní komise? Funguje to v BK tak jak má ?
Eva H.

profil autora
Vloženo: 16.04.2016 16:09:38
reakce na příspěvek od: Kateřina datum: 16.04.2016 15:02:15
Členská schůze
dobrý den,

souhlasím, že účast na členské schůzi je v posledních letech žalostná. A právě proto je velmi zvláštní a proti všem zvyklostem uspořádat členskou schůzi v pracovní den večer a zvláště pokud se mění stanovy.

Co to je za argumenty," přijeďte až na hlasování" (pozor ještě musíte připravit chlebíčky)???
Stanovy jsou zásadním dokumentem klubu a všechny změny se musí prodiskutovat a pak odhlasovat. Nemohu se ubránit pocitu, že někdo už je se změnami seznámen a může přijet až na hlasování!!!

Členové potřebují mít návrh stanov k dispozici. Žádám o zveřejnění návrhu, který již musí být připraven.

Kateřina Kratochvílová

...jasně, že je žalostná, musíme chodit do práce a vytvářet hodnoty, BK a bosíci jsou náš koníček. Dopředu se omlouvám ale neuvařím ani paštiku ani jinou mňamku jak je mým zvykem páč v pátek opravdu nestíhám. Nakoupím v nejmenovaném řetězci.... Trikatel a spol.Eva H.
Kateřina

profil autora
Vloženo: 16.04.2016 15:02:15
Členská schůze
dobrý den,

souhlasím, že účast na členské schůzi je v posledních letech žalostná. A právě proto je velmi zvláštní a proti všem zvyklostem uspořádat členskou schůzi v pracovní den večer a zvláště pokud se mění stanovy.

Co to je za argumenty," přijeďte až na hlasování" (pozor ještě musíte připravit chlebíčky)???
Stanovy jsou zásadním dokumentem klubu a všechny změny se musí prodiskutovat a pak odhlasovat. Nemohu se ubránit pocitu, že někdo už je se změnami seznámen a může přijet až na hlasování!!!

Členové potřebují mít návrh stanov k dispozici. Žádám o zveřejnění návrhu, který již musí být připraven.

Kateřina Kratochvílová
Psi Mysteria beauceron

profil autora
Vloženo: 01.04.2016 18:56:26
členská schůze
Vážení nemajitele fejsůku, tak jsem na členskou schuzi domluvila, že si uděláme občerstvení vlastní, mohla bych vás tedy poprosit, aby každý něco přivezl a uděláme se takový malý rautík, ochutnávku Tzn. buchty, dorty, zákusky nebo chlebíčky, jednohubky nebo pro ty méně šikovné nějaké chipsy, ovoce...doplňuju, že je možno i řízky a klobásy atd ;) a každý si vezme svuj hrníček a přiveze i nějaký ten džusík, vodu nebo i pivečko a vínko ) Doufám, že vás tato kompletní změna pojetí členské schuze moc nezabije a že bude prima společený večer. A nebojte se masožranice bude celou sobotu od chlapů z MS. P.S. Začátek je 17,30 ale pokud někdo opravdu nemůžete, můžete samozřejmě přijet později až na hlasování o Změně stanov (program bude doplněn), před hlasováním samozřejmě proběhne přepočítán přítomných.
Eva H.

profil autora
Vloženo: 31.03.2016 11:40:31
Seznam členů BK
Dobrý den, bylo by možné aktualizovat seznam členů BK. Na stránkách se mi stále zobrazují platní členové v roce 2015 děkuji Eva H.
Psi Mysteria beauceron

profil autora
Vloženo: 30.03.2016 21:01:40
reakce na příspěvek od: Petr datum: 28.03.2016 20:54:54
Změny stanov
Také bych se rád zeptal,jestli zde budou dostatečně dopředu zveřejněny veškeré návrhy změn,které se budou projednávat na členské schůzi?
Mimochodem,členská schůze v pracovní den odpoledne je dle mého názoru pro spoustu lidí problém!

Dle mého názoru je pro pár lidí největším problémem jakákoliv změna. Uvidíme podle počtu zúčastněných, zda to byl dobrý nápad pořádat členskou schůzi v rámci 3 denní akce, poměrně dostatečně dopředu avizované, či ne... ostatně, nic nikomu nebrání, přijet později.. pořádání mnoha akcí mne naučilo, že termín, co by vyhovoval všem, neexistuje.
GabrielaHaisova

profil autora
Vloženo: 30.03.2016 08:43:36
reakce na příspěvek od: Petr datum: 28.03.2016 20:54:54
Změny stanov
Také bych se rád zeptal,jestli zde budou dostatečně dopředu zveřejněny veškeré návrhy změn,které se budou projednávat na členské schůzi?
Mimochodem,členská schůze v pracovní den odpoledne je dle mého názoru pro spoustu lidí problém!

Troufám si tvrdit, že je jedno jestli je členská schůze v pátek navečer nebo v sobotu dopoledne .. jelikož účast je téměř vždy žalostná. Každý chce něco měnit a pak se 70% členů nedostaví .. Nesmíme se pak divit. Toť můj názor
Petr

profil autora
Vloženo: 28.03.2016 20:54:54
Změny stanov
Také bych se rád zeptal,jestli zde budou dostatečně dopředu zveřejněny veškeré návrhy změn,které se budou projednávat na členské schůzi?
Mimochodem,členská schůze v pracovní den odpoledne je dle mého názoru pro spoustu lidí problém!
Psi Mysteria beauceron

profil autora
Vloženo: 15.03.2016 21:37:33
reakce na příspěvek od: Jarek datum: 13.03.2016 09:53:52
Klubová výstava
Mám dotaz,kdy budou na oficiálních stránkách propozice na akci v Horním Jelení(6.5.-8.5.).Je sice fajn,že na facebooku jsou dané,ale ne všichni mají facebook.Co na to výbor?Díky,s pozdravem Jarda.

Stejně jak jsem odpovídala na fb, odpovím i tady. Zatímco na fb je možné nahrát propozice během minuty, zde je to trochu složitější a opravdu to někdy nejde ze dne na den. Kdo má fb, tak viděl propozice dopředu, kdo ho nemá, tak je vidí teď, ve standardní čas.
Eva H.

profil autora
Vloženo: 15.03.2016 20:10:43
Změny stanov
V programu schůze je i odsouhlasení změn stanov.Žádám výbor aby nové stanovy zveřejnil nejméně týden před schůzí!!!!
Eva H.

profil autora
Vloženo: 15.03.2016 20:08:45
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 15.03.2016 20:07:15
Jarku, na FB bylo přislíbeno, že zde budou přihlášky a propozice. Také si zde na ně počkám! Zdraví Eva H.
PS: a těším se že se uvidíme

...a už jsou tady
Eva H.

profil autora
Vloženo: 15.03.2016 20:07:15
Jarku, na FB bylo přislíbeno, že zde budou přihlášky a propozice. Také si zde na ně počkám! Zdraví Eva H.
PS: a těším se že se uvidíme
Jarek

profil autora
Vloženo: 13.03.2016 09:53:52
Klubová výstava
Mám dotaz,kdy budou na oficiálních stránkách propozice na akci v Horním Jelení(6.5.-8.5.).Je sice fajn,že na facebooku jsou dané,ale ne všichni mají facebook.Co na to výbor?Díky,s pozdravem Jarda.
Psi Mysteria beauceron

profil autora
Vloženo: 09.03.2016 11:35:51
reakce na příspěvek od: Eva H. datum: 09.03.2016 11:29:07
Veroniko, oslovila jsem celý Výbor! ne jen tebe a píši sem protože toto jsou oficiální stránky BK. Vím, že jsem o PS spolu mluvily. Proto mne udivila opětně ta díra v PS pod nápisem BK. Vím, že je to jen malé místo ale třeba napsat o nejbližší akci BC- Páteční pasení, velká klubovka, nedělní TAN test!!To je přece obr akce nejen pro účastníky ale i pro pořadatele. Vůbec nepochybuji o tom, že s PS spolupracuješ a tvé práce pro Klub si vážím. Takže vážení členové, pokud chcete aby v časopice Psí sporty nebyl jen odkaz na naše webky posílejte infornace at se můžeme kochnout a nevypadáme jako spící klub. Děkuji s pozdravem Eva H. t.č.revizor BK

díky
Eva H.

profil autora
Vloženo: 09.03.2016 11:29:07
Veroniko, oslovila jsem celý Výbor! ne jen tebe a píši sem protože toto jsou oficiální stránky BK. Vím, že jsem o PS spolu mluvily. Proto mne udivila opětně ta díra v PS pod nápisem BK. Vím, že je to jen malé místo ale třeba napsat o nejbližší akci BC- Páteční pasení, velká klubovka, nedělní TAN test!!To je přece obr akce nejen pro účastníky ale i pro pořadatele. Vůbec nepochybuji o tom, že s PS spolupracuješ a tvé práce pro Klub si vážím. Takže vážení členové, pokud chcete aby v časopice Psí sporty nebyl jen odkaz na naše webky posílejte infornace at se můžeme kochnout a nevypadáme jako spící klub. Děkuji s pozdravem Eva H. t.č.revizor BK